Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad
Lulić, N. (2019). Kreiranje i upravljanje modnim brendovima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300
Lulić, Niko. "Kreiranje i upravljanje modnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300
Lulić, Niko. "Kreiranje i upravljanje modnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300
Lulić, N. (2019). 'Kreiranje i upravljanje modnim brendovima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300
Lulić N. Kreiranje i upravljanje modnim brendovima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300
N. Lulić, "Kreiranje i upravljanje modnim brendovima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:818300