diplomski rad
Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije

Medak, Zrinka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Medak, Z. (2019). Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:322012

Medak, Zrinka. "Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:322012

Medak, Zrinka. "Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:322012

Medak, Z. (2019). 'Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:322012

Medak Z. Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:322012

Z. Medak, "Maraton lađa - uloga medija u brendiranju manifestacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:322012

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.