Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Dogan, T. (2020). Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742
Dogan, Tea. "Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742
Dogan, Tea. "Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742
Dogan, T. (2020). 'Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742
Dogan T. Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742
T. Dogan, "Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742