prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata

Dogan, Tea
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Citirajte ovaj rad

Dogan, T. (2020). Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742

Dogan, Tea. "Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742

Dogan, Tea. "Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742

Dogan, T. (2020). 'Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742

Dogan T. Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742

T. Dogan, "Utjecaj online prodavaonica na potrošačke navike studenata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:571742

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.