prikaz prve stranice dokumenta Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike
Rad nije dostupan
diplomski rad
Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike

Atlija, Ena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Atlija, E. (2021). Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743

Atlija, Ena. "Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743

Atlija, Ena. "Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743

Atlija, E. (2021). 'Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 30.11.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743

Atlija E. Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 30.11.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743

E. Atlija, "Percepcija studenata Sveučilišta u Zagrebu o utjecaju influencer marketinga na potrošačke navike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:744743

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.