Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Bais, L. (2021). Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014
Bais, Laura. "Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014
Bais, Laura. "Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014
Bais, L. (2021). 'Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014
Bais L. Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014
L. Bais, "Emocije u oglašavanju i njihov utjecaj na odnos s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:911014