diplomski rad
Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva

Kolak, Augustina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Kolak, A. (2021). Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:230827

Kolak, Augustina. "Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:230827

Kolak, Augustina. "Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:230827

Kolak, A. (2021). 'Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:230827

Kolak A. Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:230827

A. Kolak, "Komparativna analiza uloge sigurnosno- obavještajnog sektora u protuterorističkom djelovanju Francuske, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:230827

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.