Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Domančić, L. (2022). Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669411
Domančić, Lana. "Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669411
Domančić, Lana. "Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669411
Domančić, L. (2022). 'Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669411
Domančić L. Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2022 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669411
L. Domančić, "Strateška komunikacija luksuznih brendova na društvenim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669411