Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Gabelić, T. (2023). Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić, Tonči. "Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić, Tonči. "Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić, T. (2023). 'Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
Gabelić T. Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769
T. Gabelić, "Medijski Apoloni: Reprezentacija društveno nametnutog ideala muške ljepote u televizijskim reklamama za parfeme i donje rublje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:003769