diplomski rad
Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača

Petričević, Ivana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Petričević, I. (2023). Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323

Petričević, Ivana. "Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323

Petričević, Ivana. "Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323

Petričević, I. (2023). 'Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323

Petričević I. Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323

I. Petričević, "Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:977323

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.