završni specijalistički
Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije

Birač, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Birač, M. (2023). Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:773802

Birač, Marko. "Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:773802

Birač, Marko. "Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:773802

Birač, M. (2023). 'Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:773802

Birač M. Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:773802

M. Birač, "Mogućnosti brendiranja grada Križevaca kao turističke destinacije", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:773802

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.