završni specijalistički
Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj

Samodol, Antonia
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Samodol, A. (2023). Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:808534

Samodol, Antonia. "Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:808534

Samodol, Antonia. "Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:808534

Samodol, A. (2023). 'Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 01.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:808534

Samodol A. Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 01.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:808534

A. Samodol, "Mogućnosti i načini brendiranja Kube kao turističke destinacije u Hrvatskoj", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:808534

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.