Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Poljanec, D. (2024). Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec, Dora. "Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec, Dora. "Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec, D. (2024). 'Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
Poljanec D. Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587
D. Poljanec, "Brend poslodavca kao temelj privlačnosti među generacijom Z", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:483587