prikaz prve stranice dokumenta Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera
Rad dostupan nakon 2025-01-01
završni rad
Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera

Kargotić, Pjero
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Kargotić, P. (2024). Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944

Kargotić, Pjero. "Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944

Kargotić, Pjero. "Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944

Kargotić, P. (2024). 'Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944

Kargotić P. Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944

P. Kargotić, "Autentičnost influencera: Analiza faktora koji oblikuju percepciju autentičnosti kod influencera", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:376944

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.