Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Đuranić, A. (2024). Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:883466
Đuranić, Anja. "Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:883466
Đuranić, Anja. "Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:883466
Đuranić, A. (2024). 'Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:883466
Đuranić A. Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:883466
A. Đuranić, "Pojava influencer marketinga i utjecaj na potrošačke navike mladih", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:883466