Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Brčić, N. (2024). Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu u Hrvatskoj (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:102573
Brčić, Nensi. "Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:102573
Brčić, Nensi. "Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:102573
Brčić, N. (2024). 'Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:102573
Brčić N. Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu u Hrvatskoj [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:102573
N. Brčić, "Uloga umjetne inteligencije u digitalnom marketingu u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:102573