Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Gracin, L. (2024). Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083
Gracin, Lovre. "Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083
Gracin, Lovre. "Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083
Gracin, L. (2024). 'Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083
Gracin L. Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083
L. Gracin, "Upravljanje imidžom proizvodnih brendova u skladu s kulturom otkazivanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:133083