Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Hemen, I. (2017). Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:730181
Hemen, Ivona. "Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:730181
Hemen, Ivona. "Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:730181
Hemen, I. (2017). 'Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:730181
Hemen I. Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:730181
I. Hemen, "Politički marketing na društvenim mrežama i etički prijepori", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:730181