Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Milevoj, K. (2017). Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248778
Milevoj, Karla. "Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248778
Milevoj, Karla. "Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248778
Milevoj, K. (2017). 'Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248778
Milevoj K. Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248778
K. Milevoj, "Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248778