Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Herman, I. (2017). Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248583
Herman, Iris. "Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248583
Herman, Iris. "Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248583
Herman, I. (2017). 'Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248583
Herman I. Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248583
I. Herman, "Fenomen osobnog brendiranja: studija slučaja Justina Trudeaua", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:248583