Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad
Sušić Načeta, S. (2017). Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519
Sušić Načeta, Sara. "Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519
Sušić Načeta, Sara. "Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519
Sušić Načeta, S. (2017). 'Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519
Sušić Načeta S. Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519
S. Sušić Načeta, "Brendiranje otočnih destinacija na Mediteranu: slučaj otoka Raba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:311519