prikaz prve stranice dokumenta Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta
Rad nije dostupan
diplomski rad
Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta

Cebin, Željko (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Citirajte ovaj rad

Cebin, Ž. (2016). Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756

Cebin, Željko. "Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756

Cebin, Željko. "Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756

Cebin, Ž. (2016). 'Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756

Cebin Ž. Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 05.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756

Ž. Cebin, "Crowdfunding: uloga interneta u alternativnim načinima financiranja na primjeru Oculus Rifta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:590756

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.