prikaz prve stranice dokumenta Hercegovina kao turistički brend
Rad nije dostupan
diplomski rad
Hercegovina kao turistički brend

Bartulić, Josip
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje

Citirajte ovaj rad

Bartulić, J. (2018). Hercegovina kao turistički brend (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić, Josip. "Hercegovina kao turistički brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić, Josip. "Hercegovina kao turistički brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić, J. (2018). 'Hercegovina kao turistički brend', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić J. Hercegovina kao turistički brend [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

J. Bartulić, "Hercegovina kao turistički brend", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.