Rad nije dostupan
diplomski rad
Hercegovina kao turistički brend

Josip Bartulić (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad...

Bartulić, J. (2018). Hercegovina kao turistički brend (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić, Josip. "Hercegovina kao turistički brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić, Josip. "Hercegovina kao turistički brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić, J. (2018). 'Hercegovina kao turistički brend', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

Bartulić J. Hercegovina kao turistički brend [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454

J. Bartulić, "Hercegovina kao turistički brend", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:767454