diplomski rad
Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike

Maria Tomljanović (2018)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad...

Tomljanović, M. (2018). Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:950412

Tomljanović, Maria. "Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:950412

Tomljanović, Maria. "Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:950412

Tomljanović, M. (2018). 'Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:950412

Tomljanović M. Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 26.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:950412

M. Tomljanović, "Odnosi s javnošću i native oglašavanje: sličnosti i razlike", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:950412