Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Obradović, D. (2019). Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović, Dijana. "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović, D. (2019). 'Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
Obradović D. Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104
D. Obradović, "Promocija putem društvenih medija na primjeru poznatih svjetskih glazbenih festivala", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:645104