Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Družinec, M. (2019). Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984
Družinec, Martina. "Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984
Družinec, Martina. "Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984
Družinec, M. (2019). 'Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984
Družinec M. Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984
M. Družinec, "Uloga influensera u upravljanju korporativnim brendovima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:148984