Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad
Zidić, L. (2019). Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600
Zidić, Lucija. "Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600
Zidić, Lucija. "Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600
Zidić, L. (2019). 'Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600
Zidić L. Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600
L. Zidić, "Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600