diplomski rad
Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba

Lucija Zidić (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad

Zidić, L. (2019). Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600

Zidić, Lucija. "Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600

Zidić, Lucija. "Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600

Zidić, L. (2019). 'Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 01.04.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600

Zidić L. Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 01.04.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600

L. Zidić, "Uloga food-festivala u brendiranju grada Zagreba", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:845600

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.