prikaz prve stranice dokumenta Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida

Vidić, Vlatka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje

Citirajte ovaj rad

Vidić, V. (2019). Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745

Vidić, Vlatka. "Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745

Vidić, Vlatka. "Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745

Vidić, V. (2019). 'Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 27.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745

Vidić V. Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 27.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745

V. Vidić, "Sportski klubovi kao brendovi na primjeru Real Madrida", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:914745

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.