Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za strateško komuniciranje
Citirajte ovaj rad
Trbuščić, M. (2019). Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:405971
Trbuščić, Martina. "Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:405971
Trbuščić, Martina. "Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:405971
Trbuščić, M. (2019). 'Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:405971
Trbuščić M. Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:405971
M. Trbuščić, "Alati odnosa s javnošću u promociji glazbenika i glazbenih događaja u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:405971