@mastersthesis{fpzg:2109, author = {{Petričević, Ivana}}, title = {{Algoritamski marketing na digitalnim platformama iz perspektive potrošača}}, } @mastersthesis{fpzg:2112, author = {{Matkov, Ivana}}, title = {{Newsjacking iz perspektive novinarske profesije}}, } @mastersthesis{fpzg:2108, author = {{Petrić, Ana}}, title = {{Reality televizija u Hrvatskoj i njene publike}}, } @mastersthesis{fpzg:2110, author = {{Gajski, Tena}}, title = {{Seksualizacija žena u reality showu "Gospodin Savršeni"}}, } @mastersthesis{fpzg:2111, author = {{Križanac, Petra}}, title = {{Stavovi mladih o clickbaitu}}, } @mastersthesis{fpzg:2050, author = {{Kostanjevečki, Nikol}}, title = {{Brendiranje sjevernog Zagorja kao turističke destinacije: slučaj Lobora}}, } @mastersthesis{fpzg:2051, author = {{Radić, Magdalena}}, title = {{Upravljanje čokoladnim brendovima Kraš i Zvečevo}}, } @mastersthesis{fpzg:2049, author = {{Dujmić, Tea}}, title = {{Instagram kao alat u kreiranju osobnog identiteta i brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1964, author = {{Šimunović, Paula}}, title = {{Analiza nasilnog sadržaja u popularnoj seriji za mlade Euphoria}}, } @mastersthesis{fpzg:1973, author = {{Buterin, Antonela}}, title = {{Javni medijski nastupi Zorana Milanovića kao medijski spektakl}}, } @mastersthesis{fpzg:1962, author = {{Zupičić, Karla}}, title = {{Konstruiranje pripadnosti višem društvenom sloju u hrvatskim tjednicima od 2015. do 2022. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:1963, author = {{Farkaš, Josipa}}, title = {{Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram}}, } @mastersthesis{fpzg:1965, author = {{Tunjić, Marina}}, title = {{Ratna fotografija i etika: analiza izvještavanja o Domovinskom ratu}}, } @mastersthesis{fpzg:1966, author = {{Ilić, Ivan}}, title = {{Restrukturiranje redakcija i sadržajne promjene na primjeru magazina Vogue}}, } @mastersthesis{fpzg:2000, author = {{Uremović, Kristina}}, title = {{Specifičnosti ratnog izvještavanja iz Ukrajine u hrvatskim dnevnim novinama 2022.}}, } @mastersthesis{fpzg:1521, author = {{Skočak, Nina}}, title = {{Analiza sadržaja najgledanijih videa na društvenoj mreži TikTok u kampanji za američke predsjedničke izbore 2020.}}, } @mastersthesis{fpzg:1498, author = {{Paliska, Mauro}}, title = {{Efekt trećeg i teorije zavjere o koronavirusu: uloga povjerenja u medije i karakteristika publika}}, } @mastersthesis{fpzg:1548, author = {{Vuković, Marija}}, title = {{Obilježja predizbornih spotova HDZ-a i SDP-a na parlamentarnim izborima od 2000. do 2020.}}, } @mastersthesis{fpzg:1393, author = {{Majić, Marisabel}}, title = {{Recepcija pokreta Black Lives Matter u Hrvatskoj: Analiza medijskih objava i publika na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:730, author = {{Poplašen, Mateo}}, title = {{Analiza korištenja termina "lažne vijesti" u američkim mainstream medijima, alt-right medijima i na Twitter profilu Donalda Trumpa}}, } @mastersthesis{fpzg:859, author = {{Linarić, Borna}}, title = {{"Točka bez povratka": prikaz problema afroamerikanaca u američkim hip-hop pjesmama od 1990. do 2000.}}, } @mastersthesis{fpzg:844, author = {{Rebrović, Jana}}, title = {{Holivudizacija u izbornoj kampanji Hillary Clinton na američkim predsjedničkim izborima 2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:749, author = {{Viljac, Antonija}}, title = {{Medijska reprezentacija ključnih aktera afere Agrokor u razdoblju donošenja Lex Agrokora}}, } @mastersthesis{fpzg:695, author = {{Tošić, Lucija}}, title = {{Specifičnosti predsjedničkih izbornih kampanja u saveznim državama s promjenjivom biračkom podrškom (swing države): studija slučaja izbornih kampanja u SAD-u 2000., 2004. i 2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:857, author = {{Pudja, Sandra}}, title = {{Uloga digitalnih medija u usponu populizma: studija slučaja Ivana Pernara i Donalda Trumpa}}, } @mastersthesis{fpzg:856, author = {{Drvodelić, Katarina}}, title = {{Analiza oglašivačkih kampanja hrvatskih banaka od 2010. do 2018. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:667, author = {{Vincetić, Katica}}, title = {{Imidž Bosne i Hercegovine na švicarskim, njemačkim i austrijskim internetskim portalima}}, } @mastersthesis{fpzg:820, author = {{Mutnjaković, Tena}}, title = {{Izgradnja imidža Osijeka kao grada visoke tehnologije}}, } @mastersthesis{fpzg:764, author = {{Bašić, Ivana}}, title = {{Mogućnosti brendiranja hrvatske košarke iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću}}, } @mastersthesis{fpzg:843, author = {{Marić, Lorena}}, title = {{Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:814, author = {{Šuker, Ivona}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji sportova na pijesku}}, } @mastersthesis{fpzg:761, author = {{Škorić, Antonia}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u pozicioniranju hrvatskih rukotvorina}}, } @mastersthesis{fpzg:836, author = {{Deverić, Lorena}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji nesigurnih turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:559, author = {{Magdalenić, Filip}}, title = {{Nesuđeni junaci u distopijskom filmu i mijene reprezentacije pravednosti}}, } @mastersthesis{fpzg:523, author = {{Boltiš, Valentina}}, title = {{Politička komunikacija Kolinde Grabar-Kitarović: studija slučaja putovanja u Ameriku u prosincu 2016. i siječnju 2017.}}, } @mastersthesis{fpzg:441, author = {{Tolić, Josip}}, title = {{Položaj i uloga sportskih novinara u hrvatskim dnevnim novinama}}, } @mastersthesis{fpzg:569, author = {{Rudež, Zorica}}, title = {{Brendiranje općine Baška Voda kao hrvatske turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:426, author = {{Šuka, Nemanja}}, title = {{Razvoj korporativnog identiteta kroz društveno odgovorno poslovanje - slučaj Google}}, } @mastersthesis{fpzg:516, author = {{Mlinarić, Matija}}, title = {{Slika hrvatskog društva kroz poljoprivrednu emisiju od početka emitiranja do danas}}, } @mastersthesis{fpzg:429, author = {{Mihaljević, Josip}}, title = {{Spirala šutnje i novi mediji: analiza komentara na web portalu Index.hr}}, } @mastersthesis{fpzg:517, author = {{Prkut, Maria}}, title = {{Digitalno brendiranje Dubrovnika kao turističkog odredišta}}, } @mastersthesis{fpzg:518, author = {{Ouahchia, Lorena}}, title = {{Društveni mediji kao izvori vijesti: slučaj kandidata za ministra branitelja Republike Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:477, author = {{Kižlin, Ana}}, title = {{Medijske kompetencije srednjoškolaca u Samoboru}}, } @mastersthesis{fpzg:533, author = {{Mikloš, Petra}}, title = {{Platforma za izražavanje slobode mišljenja ili igra po pravilima: eksperimentalno istraživanje društvene mreže Facebook}}, } @mastersthesis{fpzg:503, author = {{Laloš, Larisa}}, title = {{Rodni diskurs u suvremenom SF filmu na primjeru: Star Wars: The Force Awakenes i Mad Max: Fury Road}}, } @mastersthesis{fpzg:519, author = {{Tomašić, Ana Marija}}, title = {{Sportofili na društvenim mrežama: karakteristike i navike}}, } @mastersthesis{fpzg:537, author = {{Lončarić, Lidija}}, title = {{Televizijska prezentacija hrane i njezinih vrijednosti}}, } @mastersthesis{fpzg:515, author = {{Boltižar, Matija}}, title = {{Uloga videoigara u socijalnom ponašanju djece od 5. do 8. razreda osnovne škole}}, } @mastersthesis{fpzg:461, author = {{Milevoj, Karla}}, title = {{Brendiranje Istre putem društvenih mreža: studija slučaja maslinovo ulje}}, } @mastersthesis{fpzg:530, author = {{Berečić, Doris}}, title = {{Regionalni identitet Istre u predizbornoj online komunikaciji Istarskog demokratskog sabora na parlamentarnim izborima 2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:531, author = {{Budić, Barbara}}, title = {{Suvremena politička komunikacija putem društvenih mreža - analiza sadržaja predizborne kampanje za predsjednika SAD-a 2016. godine}}, } @mastersthesis{fpzg:368, author = {{Klarin, Nina}}, title = {{Online komunikacija Hrvatske turističke zajednice: analiza objava na Facebooku, Twitteru i Instagramu}}, }