@mastersthesis{fpzg:2176, author = {{Latinčić, Petar}}, title = {{Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2116, author = {{Jekić, Nives}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u promociji nautičkog turizma Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:2082, author = {{Brigljević, Iva-Mila}}, title = {{Brendiranje Banovine kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2077, author = {{Bertović, Ivana}}, title = {{Brendiranje Međimurske županije kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:2080, author = {{Preložiček, Valentin}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2079, author = {{Filipović, Ljiljana}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji ženskog poduzetništva u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{fpzg:2078, author = {{Ćuk, Davorka}}, title = {{Upravljanje komunikacijom lokalnih turističkih zajednica na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{fpzg:2081, author = {{Vučilovski, Sara}}, title = {{Učinci informativno-edukativne kampanje "Misli na druge - cijepi se"}}, } @mastersthesis{fpzg:1896, author = {{Pinjuh, Sandra}}, title = {{Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1877, author = {{Brčić, Nikolina}}, title = {{Odnosi s javnošću u modnoj industriji: slučajevi greenwashinga}}, } @mastersthesis{fpzg:1875, author = {{Knez, Domenika}}, title = {{Percepcija novinara o vlastitoj autonomiji u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{fpzg:1876, author = {{Macešan, Nikolina}}, title = {{Punk i politika - motivi i teme u britanskoj punk glazbi}}, } @mastersthesis{fpzg:1784, author = {{Stanić, Matea}}, title = {{Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar}}, } @mastersthesis{fpzg:1782, author = {{Hunjet, Izidor}}, title = {{Mjerenje imidža i vrijednosti brenda zemlje na primjeru Hrvatske}}, } @mastersthesis{fpzg:1775, author = {{Stipčić, Bruno}}, title = {{Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju}}, } @mastersthesis{fpzg:1777, author = {{Leško, Dina}}, title = {{Mogućnosti brendiranja malih mjesta na jadranskoj obali}}, } @mastersthesis{fpzg:1786, author = {{Jelavić, Nika}}, title = {{Strateško komuniciranje Koncertne dvorane "Vatroslav Lisinski" prema mladima}}, } @mastersthesis{fpzg:1788, author = {{Petrović, Paula}}, title = {{Upravljanje osobnim brendom na primjeru Britney Spears}}, } @mastersthesis{fpzg:1789, author = {{Gubić, Dorotea}}, title = {{Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi}}, } @mastersthesis{fpzg:1783, author = {{Sliško, Gabriela}}, title = {{Veganstvo kao brend - studija slučaja celebrity vegana}}, } @mastersthesis{fpzg:1759, author = {{Kuliš, Monika}}, title = {{Brendiranje grada Nina kao romantične destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1757, author = {{Jelčić, Ana-Marija}}, title = {{Gastronomska ponuda kao motiv turističke posjete Južnoj Dalmaciji}}, } @mastersthesis{fpzg:1760, author = {{Stilinović, Luciana}}, title = {{Komunikacijski aspekti ruralnog turizma u Ličko-senjskoj županiji}}, } @mastersthesis{fpzg:1746, author = {{Marinović, Marta}}, title = {{Navike čitanja i informiranja korisnika Gradske knjižnice Ivan Goran Kovačić u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1751, author = {{Blačić, Josipa}}, title = {{Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1753, author = {{Majkopet, Jennifer Anna}}, title = {{Primjena reaktivnih strategija zrakoplovnih kompanija - slučaj American Airlines 11. rujna 2001.}}, } @mastersthesis{fpzg:1763, author = {{Kovačević, Antonia}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri online kupnji namirnica}}, } @mastersthesis{fpzg:1626, author = {{Domitrović, Laura}}, title = {{Krizna komunikacija turističkih agencija na području Grada Zagreba u pandemijskoj 2020. godini}}, } @mastersthesis{fpzg:1629, author = {{Petrov, Antonela}}, title = {{Upravljanje reputacijom na Facebooku i Instagramu u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{fpzg:1443, author = {{Jurina, Matea}}, title = {{Imidž Dubrovnika kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1421, author = {{Fuček, Matej}}, title = {{Krizna komunikacija Svjetske zdravstvene organizacije: studija slučaja pandemije COVID-19}}, } @mastersthesis{fpzg:1457, author = {{Kezić, Ivona}}, title = {{Krizno komuniciranje na društvenim mrežama tijekom pandemije COVID-19 na primjeru Hrvatske turističke zajednice}}, } @mastersthesis{fpzg:1360, author = {{Krnic, Lana}}, title = {{Promjena korporativne komunikacije u vrijeme pandemije COVID-19: primjer Valamara}}, } @mastersthesis{fpzg:1408, author = {{Dukši, Anamarija}}, title = {{Strateško komuniciranje udruga za pomoć žrtvama seksualnog nasilja na primjeru Ženske sobe - Centra za seksualna prava}}, } @mastersthesis{fpzg:1348, author = {{Bahun, Filip}}, title = {{Stvaranje imidža Hrvatske kao atraktivne filmske lokacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1415, author = {{Filipović, Anamarija}}, title = {{Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:1515, author = {{Radusin, Lana}}, title = {{Analiza slučajeva rebrendiranja tvrtki na hrvatskom tržištu}}, } @mastersthesis{fpzg:1458, author = {{Kezić, Doris}}, title = {{Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći}}, } @mastersthesis{fpzg:1551, author = {{Zaninović, Marinela}}, title = {{Osoba kao brend - primjer princeze Diane}}, } @mastersthesis{fpzg:1519, author = {{Salopek, Josipa}}, title = {{Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda}}, } @mastersthesis{fpzg:1433, author = {{Habunek, Anamaria}}, title = {{Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1238, author = {{Žunec, Viktorija}}, title = {{Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fpzg:1219, author = {{Duvnjak, Katarina}}, title = {{Brendiranje nogometaša - studija slučaja Luke Modrića}}, } @mastersthesis{fpzg:1237, author = {{Matković, Emma}}, title = {{Community management u sportu - primjer SEHA-Gazprom League Final 4 (2019.)}}, } @mastersthesis{fpzg:1220, author = {{Ljubičić, Leona}}, title = {{Moda kao sredstvo promocije destinacija}}, } @mastersthesis{fpzg:1145, author = {{Klarić, Anna}}, title = {{Uloga gastronomije u brendiranju Istre}}, } @mastersthesis{fpzg:1208, author = {{Periša, Hrvoje}}, title = {{Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar}}, } @mastersthesis{fpzg:1203, author = {{Šola Vujčić, Tena}}, title = {{Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija}}, } @mastersthesis{fpzg:1249, author = {{Lovrek, Lara}}, title = {{Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije}}, } @phdthesis{dsos:45, author = {{Gluvačević, Dejan}}, title = {{Percepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.)}}, }