@mastersthesis{bak:2752, author = {{Kelava, Marin}}, title = {{Utjecaj tehnoloških inovacija na transformaciju tržišta rada}}, } @mastersthesis{bak:2743, author = {{Tkalčec, Sanja}}, title = {{Odnosi s javnošću u lokalnoj samoupravi}}, } @mastersthesis{bak:2738, author = {{Gajski, Ana}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje IT kompanija u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2733, author = {{Damjanković, Lucija}}, title = {{Elektroničko poslovanje kao preduvjet kvalitetnog odnosa građana i uprave}}, } @mastersthesis{bak:2705, author = {{Ćavar, Goran}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u bankarskoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2700, author = {{Leto, Domagoj}}, title = {{Digitalni alati u funkciji izgradnje dugoročnih odnosa s ciljanim javnostima: Strategije i izazovi}}, } @mastersthesis{bak:2720, author = {{Ocvirk, Ana}}, title = {{Funkcija priopćenja za medije u stvaranju vijesti}}, } @mastersthesis{bak:2619, author = {{Bošnjak, Patricija}}, title = {{Analiza iskoristivosti potencijala kulturnog turizma na području Grada Đakova i Đakovštine}}, } @mastersthesis{bak:2710, author = {{Kapulica, Branimir}}, title = {{Umjetna inteligencija u upravljanju projektima: analiza potencijala i izazova}}, } @mastersthesis{bak:2639, author = {{Rupaner, Ana}}, title = {{Uredsko poslovanje u Hrvatskoj i regiji u malom poduzeću za uvoz i izvoz}}, } @mastersthesis{bak:2723, author = {{Pavlović, Lucija}}, title = {{Utjecaj video oglašavanja na potrošačko ponašanje: analiza strategija i rezultati}}, } @mastersthesis{bak:2725, author = {{Bešlić, Marija}}, title = {{Utjecaj vizualnog identiteta na percepciju kvalitete proizvoda}}, } @mastersthesis{bak:2599, author = {{Maturanec, Dalibor}}, title = {{Komparativna analiza e-komunikacijskih kanala u upravljanju krizama na primjeru prirodnih katastrofa}}, } @mastersthesis{bak:2532, author = {{Čretni, Andrea}}, title = {{Odnosi s javnošću u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{bak:2534, author = {{Lekić, Ivan}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u sportskim organizacijama}}, } @mastersthesis{bak:2504, author = {{Krznarić, Ena}}, title = {{Loyalty programi u izgradnji reputacije organizacije i dugoročnih odnosa s klijentima}}, } @mastersthesis{bak:2496, author = {{Ljevar, Maja}}, title = {{Manifestacije trenda "Nove individualnosti" u suvremenim odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{bak:2502, author = {{Korša, Luka}}, title = {{Uloga odnosa s s javnošću u komercijalizaciji sporta}}, } @mastersthesis{bak:2456, author = {{Mazija, Heidi}}, title = {{Event management kao PR alat}}, } @mastersthesis{bak:2451, author = {{Mrvica, Ana}}, title = {{Odnosi s javnošću državne uprave}}, } @mastersthesis{bak:2453, author = {{Štefanac, Katarina}}, title = {{Uloga Storytellinga u brendiranju turističke destinacije}}, } @mastersthesis{bak:2474, author = {{Brtan, Antonio}}, title = {{Uloga digitalnih medija u odnosima s javnošću u prehrambeno prerađivačkoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2427, author = {{Martić, Lea}}, title = {{Korištenje audiovizualnih alata na društvenim mrežama u svrhu brendiranja poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:2436, author = {{Pustšek, Ivana}}, title = {{Percepcija Ustavnoga suda u javnom prostoru}}, } @mastersthesis{bak:2428, author = {{Sila Jantolek, Valentina}}, title = {{Persuazija u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{bak:2448, author = {{Budimir, Mario}}, title = {{Problem kognitivne pristranosti u kontekstu heuristika komunikacijskog menadžmenta}}, } @mastersthesis{bak:2445, author = {{Jakičić, Irena}}, title = {{Film kao propagandni alat}}, } @mastersthesis{bak:2444, author = {{Mirčić, Iva}}, title = {{Obilježja populizma u Francuskoj}}, } @mastersthesis{bak:2382, author = {{Horvatinović, Snježana}}, title = {{Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje}}, } @mastersthesis{bak:2289, author = {{Nanaši Milovčić, Ana-Marija}}, title = {{Korištenje društvenih mreža u svrhu izgradnje odnosa s javnostima u hotelskoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2283, author = {{Šporer, Iva}}, title = {{Odnosi s javnošću u dječjim vrtićima}}, } @mastersthesis{bak:2290, author = {{Arić, Igor}}, title = {{Percepcija električnih vozila u hrvatskom medijskom prostoru}}, } @mastersthesis{bak:2281, author = {{Kranjčec, Domagoj}}, title = {{Digitalni nomadi kao razvojna prilika za sektor turizma u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2370, author = {{Pudić Obrstar, Andrea}}, title = {{Koncept storytellinga u funkciji uspjeha poslovanja poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:2394, author = {{Kralj, Klaudija}}, title = {{Medijski prikaz visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2280, author = {{Horvatin, Krešimir}}, title = {{Uloga službe za korisnike u upravljanju odnosima s klijentima}}, } @mastersthesis{bak:2330, author = {{Bagarić, Ena}}, title = {{Planiranje i upravljanje učinkovitim komunikacijskim programima}}, } @mastersthesis{bak:2277, author = {{Bošnjak, Andrea}}, title = {{Odijevanje kao neverbalna komunikacija u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:2225, author = {{Vasilj, Tomislav}}, title = {{Korporativne komunikacije u multinacionalnim korporacijama}}, } @mastersthesis{bak:2252, author = {{Matijević, Roberta}}, title = {{Potencijali društvenih mreža u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:2224, author = {{Kafka, Neven}}, title = {{Korporativne komunikacije u javnom sektoru}}, } @mastersthesis{bak:2197, author = {{Lukin, Sandra}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru organizacije festivala}}, } @mastersthesis{bak:2204, author = {{Bukinac, Lea}}, title = {{Odnosi s javnošću u industriji (bezalkoholnih) pića}}, } @mastersthesis{bak:2196, author = {{Maras, Maja}}, title = {{Organizacijska kultura u funkciji upravljanja identitetom}}, } @mastersthesis{bak:2152, author = {{Kaurinović, Martina}}, title = {{Digitalna transformacija poslovanja u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2151, author = {{Štefanac, Luka}}, title = {{Sport i socijalizacija mladih}}, } @mastersthesis{bak:2153, author = {{Pukšar, Maja}}, title = {{Utjecaj pandemijske krize na digitalizaciju u poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:2137, author = {{Mandir, Katica}}, title = {{Komuniciranje i javna percepcija gradova}}, } @mastersthesis{bak:2135, author = {{Katalenić, Snježana}}, title = {{Komunikacijske vještine u radu sa štićenicima Doma za starije osobe}}, } @mastersthesis{bak:2147, author = {{Horvatović, Lucija}}, title = {{Uloga društvenih medija u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{bak:2145, author = {{Kreković, Borna}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u procesu zelene tranzicije}}, } @mastersthesis{bak:1669, author = {{Brtan, Antonio}}, title = {{Odnosi s javnošću u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:2480, author = {{Horvatić, Stella}}, title = {{Odnosi s javnošću u sportu}}, } @mastersthesis{bak:2533, author = {{Frančić, Martina}}, title = {{Tik Tok kao komunikacijski kanal u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{bak:2111, author = {{Žlebački, Mislav}}, title = {{Komuniciranje i novi mediji}}, } @mastersthesis{bak:2127, author = {{Vrančić, Viktorija}}, title = {{Povijesni razvoj masovnih medija}}, } @mastersthesis{bak:2126, author = {{Leko, Ivana}}, title = {{Neverbalna komunikacija - javni nastup i govor tijela Zorana Milanovića}}, } @mastersthesis{bak:2103, author = {{Sekol, Iva}}, title = {{Platforma kao poslovni model}}, } @mastersthesis{bak:2125, author = {{Ostović, Nina}}, title = {{Uloga persuazivne komunikacije u odabiru turističke destinacije}}, } @mastersthesis{bak:2124, author = {{Bičak, Dean}}, title = {{Upotreba društvenih mreža u svrhu lobiranja}}, } @mastersthesis{bak:2123, author = {{Šimunić, Maja}}, title = {{Zdravstvena zaštita u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2104, author = {{Brajko, Marko}}, title = {{Primjena alata za suradnju u poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:2058, author = {{Majnarić, Jelena}}, title = {{Povezanost organizacijske klime sa zadovoljstvom djelatnika na primjeru bankarskog sektora}}, } @mastersthesis{bak:2038, author = {{Krajna, Valentina}}, title = {{Komunikacija kao čimbenik razvijanja različitih stilova vodstva}}, } @mastersthesis{bak:1976, author = {{Štimac, Marina}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru neprofitnih organizacija}}, } @mastersthesis{bak:1975, author = {{Tkalčević, Gizela}}, title = {{Odnosi s javnošću u industriji osiguranja u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:1974, author = {{Knežević, Antonija}}, title = {{Osobni PR u funkciji stvaranja javnog identiteta}}, } @mastersthesis{bak:2032, author = {{Bubičić, Irena}}, title = {{Regulatorne institucije kao važan čimbenik funkcioniranja medijskog sustava u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:2020, author = {{Mandir, Denis}}, title = {{Digitalna transformacija u industriji osiguranja}}, } @mastersthesis{bak:2015, author = {{Janković, Ana}}, title = {{Odnosi s javnošću na primjeru neprofitnih udruga od javnog značaja}}, } @mastersthesis{bak:2017, author = {{Lukenda Babić, Josipa}}, title = {{Odnosi s javnošću u službama javne uprave zaduženim za čuvanje javnog reda i poretka}}, } @mastersthesis{bak:2018, author = {{Belošević, Marko}}, title = {{Percepcija političkih stranaka u hrvatskim medijima}}, } @mastersthesis{bak:2016, author = {{Kukec, Anamarija}}, title = {{Učinkovito upravljanje krizom u javnom sektoru}}, } @mastersthesis{bak:2019, author = {{Justament, Davor}}, title = {{Širenje lažnih vijesti kao prijetnja učinkovitome funkcioniranju suvremenih društava}}, } @mastersthesis{bak:1959, author = {{Herceg, Petra}}, title = {{Odnosi s javnošću na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{bak:1961, author = {{Plančić, Vanessa}}, title = {{Projektna diseminacija kao vrsta PR-a na projektima}}, } @mastersthesis{bak:1960, author = {{Kovačić, Matija}}, title = {{Važnost strateških odnosa s javnošću u javnim institucijama}}, } @mastersthesis{bak:1947, author = {{Kamenski, Anamaria}}, title = {{Konflikti u organizaciji i važnost njihovog rješavanja}}, } @mastersthesis{bak:1946, author = {{Stanisavljević, Tihana}}, title = {{Važnost odnosa s javnošću za učinkovito komuniciranje izvršne vlasti s građanima}}, } @mastersthesis{bak:1851, author = {{Pavleković, Irena}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje kao dio strategije upravljanja odnosima s javnošću u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1852, author = {{Kantoci, Ivan}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u organizaciji kulturnih manifestacija}}, } @mastersthesis{bak:1793, author = {{Hren, Viktoria}}, title = {{Odgovornost menadžera u upravljanju i poslovanju iz perspektive poslovne etike}}, } @mastersthesis{bak:1820, author = {{Petrović, Valentina}}, title = {{Odnosi s javnošću utjecajem influencer kulture}}, } @mastersthesis{bak:1790, author = {{Tunjić, Dubravko}}, title = {{Značaj odnosa s javnošću u bankarskom sektoru}}, } @mastersthesis{bak:1711, author = {{Lukić, Ana}}, title = {{PR u duhanskoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1678, author = {{Gajski, Ana}}, title = {{Etika u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{bak:1666, author = {{Džuzdanović, Lorena Emma}}, title = {{Komunikacija kao dio kulture}}, } @mastersthesis{bak:1648, author = {{Benić, Tomislav}}, title = {{Sigurnosni aspekt poslovnih informacijskih sustava i primjena istih na primjeru poduzeća XY}}, } @mastersthesis{bak:1667, author = {{Golubić, Iva}}, title = {{Specifičnost poslovne komunikacije u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{bak:1624, author = {{Nikolić, Nedjeljka}}, title = {{Odnosi s javnošću crkvenih institucija}}, } @mastersthesis{bak:1645, author = {{Barać, Ante}}, title = {{Plasiranje gluposti u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{bak:1623, author = {{Maglica, Duška}}, title = {{Uredsko poslovanja i automatizacija poslovnih procesa}}, } @mastersthesis{bak:1609, author = {{Renić, Kristina}}, title = {{Lažne vijesti i njihov utjecaj na PR industriju}}, } @mastersthesis{bak:549, author = {{Šajatović, Anja}}, title = {{Neverbalna komunikacija na primjeru nijemog filma}}, } @mastersthesis{bak:1608, author = {{Stanković, Barbara}}, title = {{Uloga i funkcije interne komunikacije}}, } @mastersthesis{bak:1637, author = {{Bando, Ines}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{bak:1634, author = {{Mišić, Željka}}, title = {{Krizni komunikacijski menadžment na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{bak:1635, author = {{Todorov, Matea}}, title = {{Strategije poduzeća u kriznim situacijama}}, } @mastersthesis{bak:1442, author = {{Knežević, Domagoj}}, title = {{Digitalni nomadi}}, } @mastersthesis{bak:1441, author = {{Arambašić, Slavek}}, title = {{Krizno komuniciranje lokalnih vlasti nakon potresa u Banovini}}, } @mastersthesis{bak:1440, author = {{Gracin, Ana}}, title = {{Odnosi s javnošću u doba društvenih mreža}}, } @mastersthesis{bak:1578, author = {{Kolarec, Krešimir}}, title = {{Sport kao sredstvo brendiranja}}, } @mastersthesis{bak:1502, author = {{Borovec, Ivana}}, title = {{Uloga Facebooka u kampanji za lokalne izbore 2021.}}, } @mastersthesis{bak:544, author = {{Kubin, Matea}}, title = {{Krizno komuniciranje nakon potresa na Banovini}}, } @mastersthesis{bak:1482, author = {{Marić, Antonela}}, title = {{Rizici poslovanja u turističkom sektoru}}, } @mastersthesis{bak:1477, author = {{Kostevc, Nikolina}}, title = {{Upravljanje komunikacijom u uvjetima Covid-19 krize na praktičnom primjeru organizacije}}, } @mastersthesis{bak:537, author = {{Cvrtnjak, Ivan}}, title = {{Odnosi s javnostima u neprofitnim organizacijama}}, } @mastersthesis{bak:1404, author = {{Šlat, Tina}}, title = {{Tehnike za učinkovito rješavanje konflikata}}, } @mastersthesis{bak:1403, author = {{Čerti, Martina}}, title = {{Upravljanje informacijskom sigurnošću u poslovnoj krizi}}, } @mastersthesis{bak:1401, author = {{Cvrtila, Gabrijela}}, title = {{Komunikacija i međuljudski odnosi u poduzeću}}, } @mastersthesis{bak:1394, author = {{Cvetko, Željka}}, title = {{Komunikacija Porezne Uprave u covid-19 krizi, analiza sustava ePorezna}}, } @mastersthesis{bak:1261, author = {{Jurišić Prlić, Maja}}, title = {{Presumpcija nevinosti u medijskom izvještavanju}}, } @mastersthesis{bak:1259, author = {{Slaviček, Ljerka}}, title = {{Suvremeno postupanje s rizicima u uredskome poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:556, author = {{Šimpraga, Tatjana}}, title = {{Upravljanje krizom i krizno komuniciranje u kompaniji Valamar Riviera d.d.tijekom pandemije Covida 19}}, } @mastersthesis{bak:1149, author = {{Mijač, Mia}}, title = {{Oblikovanje marketinškog miksa inovativne ideje}}, } @mastersthesis{bak:1182, author = {{Milat, Damir}}, title = {{Transformacijsko vodstvo u praksi}}, } @mastersthesis{bak:1194, author = {{Božičević Krušić, Marina}}, title = {{Krizno komuniciranje Ministarstvo zdravstva}}, } @mastersthesis{bak:1190, author = {{Bišćan, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću u industriji putovanja i turizma}}, } @mastersthesis{bak:1294, author = {{Martinić, Marko}}, title = {{Krizno komuniciranje u poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:1229, author = {{Matovina, Iva}}, title = {{Odnosi s javnošću kao oblik komuniciranja na primjeru poduzeća HEP d .d.}}, } @mastersthesis{bak:1228, author = {{Hermanović, Ana Hana}}, title = {{Neverbalno ponašanje ljudi u poslovnoj komunikaciji}}, } @phdthesis{fpzg:1336, author = {{Lacković, Stjepan}}, title = {{Ideologija radikalne desnice u republici Poljskoj}}, } @mastersthesis{bak:374, author = {{Cimerman, Monika}}, title = {{GDPR zaštita osobnih podataka}}, } @mastersthesis{bak:92, author = {{Tomić, Josip}}, title = {{Digitalna disrupcija}}, } @mastersthesis{bak:345, author = {{Kukec, Vedran}}, title = {{Kako sektor prodaje radi reputaciju kompanije}}, } @mastersthesis{bak:287, author = {{Resman, Marina}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:273, author = {{Kafka, Neven}}, title = {{Krizno komuniciranje}}, } @mastersthesis{bak:314, author = {{Gilja, Patrik}}, title = {{Slušanost radija među mladima u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:313, author = {{Meštrović, Tomislav}}, title = {{Utjecaj digitalne prodaje na tradicionalnu osobnu prodaju u djelatnosti osiguranja}}, } @mastersthesis{bak:301, author = {{Butorac, Marko}}, title = {{Lažne vijesti}}, } @mastersthesis{bak:174, author = {{Vranješ, Mirko}}, title = {{Krizno komuniciranje}}, } @mastersthesis{bak:232, author = {{Kralj, Ivana}}, title = {{Temeljni i suvremeni pristupi vodstvu u organizacijama}}, } @mastersthesis{bak:216, author = {{Kotarski, Petra}}, title = {{Korištenje društvenih medija u poslovanju; slučaj LinkedIn}}, } @mastersthesis{bak:156, author = {{Turniški, Roberta}}, title = {{Poslovna komunikacija u hoteskom poslovanju}}, } @mastersthesis{bak:72, author = {{Brkljačić, Ivana}}, title = {{PR igranog filma}}, } @mastersthesis{bak:107, author = {{Novosel, Paula}}, title = {{Brendiranje na Instagramu - Studija slučaja Varteks i ELFS}}, } @mastersthesis{bak:106, author = {{Petrinec, Darko}}, title = {{Društveno odgovorno poslovanje na primjeru HEP grupe}}, } @mastersthesis{bak:100, author = {{Galić, Krešimir}}, title = {{Pevec - Rebranding}}, } @mastersthesis{bak:157, author = {{Bičvić, Ana-Marija}}, title = {{Krizno komuniciranje aviokompanija}}, } @mastersthesis{bak:1045, author = {{Svedrović, Matea}}, title = {{Komunikacija - temelj kvalitetnih međuljudskih odnosa u organizaciji}}, } @mastersthesis{bak:1103, author = {{Vasilj, Tomislav}}, title = {{Krizno komuniciranje}}, } @mastersthesis{bak:1042, author = {{Pudić, Antonija}}, title = {{Utjecaj recesije na krizu u državi}}, } @mastersthesis{bak:1016, author = {{Hunjet, Karlo}}, title = {{Krizno komuniciranje: slučajevi pandemije korona virusa i potresa u Zagrebu}}, } @mastersthesis{bak:1015, author = {{Lučić, Tatjana}}, title = {{Utjecaj Internet tehnologija na razvoj kanala distribucije}}, } @mastersthesis{bak:1017, author = {{Babić, Marko}}, title = {{Utjecaj poslovne krize na zaposlenika poduzeća}}, } @mastersthesis{bak:1007, author = {{Dervišević, Matija}}, title = {{Celebrity politika i populizam: analiza političke komunikacije Miroslava Škore}}, } @mastersthesis{bak:1006, author = {{Samodol, Irena}}, title = {{Predsjednički izbori 2020. - politička komunikacija}}, } @mastersthesis{bak:1005, author = {{Dedić, Porin}}, title = {{Stavovi publike prema političkom reklamnom sadržaju}}, } @mastersthesis{bak:1008, author = {{Hržina, Ivana}}, title = {{Upravljanje kriznim situacijama u globalnim uvjetima poslovanja}}, } @mastersthesis{bak:987, author = {{Šestan, Ivana}}, title = {{Krizno planiranje u suvremenim organizacijama}}, } @mastersthesis{bak:988, author = {{Landripet, Rina}}, title = {{Upravljanje kriznim komuniciranjem na društvenoj mreži Facebook}}, } @mastersthesis{bak:986, author = {{Gotlin, Krešimir}}, title = {{Važnost radija nekada i danas i kakva je perspektiva toga medija}}, } @mastersthesis{bak:968, author = {{Jurić, Davor}}, title = {{Uzroci kriza i sustavi za otkrivanje kriza}}, } @mastersthesis{bak:964, author = {{Jurić Ivoš, Maja}}, title = {{Brendiranje u kulturi i umjetnosti na primjeru Teatra EXIT}}, } @mastersthesis{bak:1065, author = {{Justament, Davor}}, title = {{Diseminacijske i komunikacijske aktivnosti u EU financiranim projektima}}, } @mastersthesis{bak:911, author = {{Plečko, Ivana}}, title = {{Airbnb disruptivni model platforme}}, } @mastersthesis{bak:910, author = {{Škrinjarić, Petar}}, title = {{Digitalni marketing i ujecaj digitalnog marketinga na turizam}}, } @mastersthesis{bak:1334, author = {{Hruška, Ivan}}, title = {{Motovun film festival i njegov utjecaj na turizam regije}}, } @mastersthesis{bak:649, author = {{Marković, Carmen}}, title = {{Važnost komunikacijskih vještina u današnjem dobu s aspekta poslodavaca}}, } @mastersthesis{bak:633, author = {{Dropulić, Rafael}}, title = {{Brendiranje grada Zagreba}}, } @mastersthesis{bak:848, author = {{Dugonjić, Josipa}}, title = {{Marketing u farmaceutskoj industriji s posebnim osvrtom na digitalni marketing}}, } @mastersthesis{bak:839, author = {{Merđan, Marina}}, title = {{Analiza PR aktivnosti institucija u kulturi}}, } @mastersthesis{bak:815, author = {{Sabljak, Tomislav}}, title = {{Analiza online prisutnosti u segmentu široke potrošnje na primjeru proizvoda Atlantic grupe}}, } @mastersthesis{bak:613, author = {{Grgić, Ena}}, title = {{Krizno komuniciranje ne primjeru tvrtke Agrokor d.o.o.}}, } @mastersthesis{bak:611, author = {{Šabić, Vlado}}, title = {{Mediji i celebrity kultura}}, } @mastersthesis{bak:612, author = {{Števinović, Anita}}, title = {{Mediji kao platforma demokratskog diskursa}}, } @mastersthesis{bak:600, author = {{Bedeković, Matea}}, title = {{Odnosi s javnošću u "Croatia Airlines-u"}}, } @mastersthesis{bak:601, author = {{Vujinović, Marcela}}, title = {{Odnosi s javnošću u Hrvatskoj poštanskoj banci}}, } @mastersthesis{bak:589, author = {{Lacković, Ivana}}, title = {{Krizno komuniciranje nakon terorističkih napada: slučajevi Norveške i Novog Zelanda}}, } @mastersthesis{bak:588, author = {{Vukmirović, Mateja}}, title = {{Politička retorika i ideologija Milana Bandića}}, } @mastersthesis{bak:587, author = {{Bonovil, Sonja}}, title = {{Retorika i javni nastup političara}}, } @mastersthesis{bak:779, author = {{Šintić, Mihaela}}, title = {{Uloga digitalnih kanala u cjelokupnoj komunikaciji novog proizvoda na primjeru Cammy family}}, } @mastersthesis{bak:742, author = {{Kolarić, Ana}}, title = {{Institucijska komunikacija s javnošću i građanima na primjeru Ureda državne uprave u Zagrebačkoj županiji}}, } @mastersthesis{bak:508, author = {{Buzo Baletović, Monika}}, title = {{Odnosi s javnošću u Gradu Slavonskom Brodu}}, } @mastersthesis{bak:473, author = {{Čulinović, Margareta}}, title = {{Komunikacija Hrvatskog sabora s javnostima}}, } @mastersthesis{bak:475, author = {{Bobetić, Brita}}, title = {{Stavovi mladih o romantičnoj ljubavi}}, } @mastersthesis{bak:474, author = {{Knezić, Miroslav}}, title = {{Vjerodostojnost u političkoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{bak:436, author = {{Komorski, Bojan}}, title = {{Komunikacija fotografijom}}, } @mastersthesis{bak:685, author = {{Nemec, Fran}}, title = {{Krizna komunikacija u kulturnim institucijama u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bak:682, author = {{Petek, Renato}}, title = {{Inkluzivno obrazovanje}}, }