master's thesis
Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića

Čuturić, Paula
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Čuturić, P. (2021). Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929

Čuturić, Paula. "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929

Čuturić, Paula. "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929

Čuturić, P. (2021). 'Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 16 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929

Čuturić P. Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2021 [cited 2024 April 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929

P. Čuturić, "Tenisači kao brendovi na primjeru Rogera Federera i Novaka Đokovića", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:879929

Please login to the repository to save this object to your list.