master's thesis
Branding Istria as the region of indigenous wine grape varieties - example of Vinistra association

Annamaria Gržetić (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Gržetić, A. (2016). Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, A. (2016). 'Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 18 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić A. Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

A. Gržetić, "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252