master's thesis
Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra

Gržetić, Annamaria
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Gržetić, A. (2016). Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, A. (2016). 'Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić A. Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

A. Gržetić, "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Islandora Bookmark - Please login to use this feature