diplomski rad
Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra

Annamaria Gržetić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad...

Gržetić, A. (2016). Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, Annamaria. "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić, A. (2016). 'Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

Gržetić A. Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252

A. Gržetić, "Brendiranje Istre kao regije autohtonih vinskih sorta - primjer udruge Vinistra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:000252