master's thesis
The role of public relations during organizational change in the textile, garment, leather and shoe industry

Katarina Žaja (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Cite this document...

Žaja, K. (2016). Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:323217

Žaja, Katarina. "Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:323217

Žaja, Katarina. "Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:323217

Žaja, K. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 26 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:323217

Žaja K. Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:323217

K. Žaja, "Uloga odnosa s javnošću pri organizacijskoj promjeni u tekstilno-odjevnoj i kožarsko-obućarskoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:323217