No public access
master's thesis
Semiotic analysis of television ads of HDZ in the parliamentary campaigns 2007, 2011 and 2015 in Croatia

Kristian Došen (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Croatian Politics
Cite this document...

Došen, K. (2016). Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen, K. (2016). 'Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen K. Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

K. Došen, "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636