prikaz prve stranice dokumenta Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj
No public access
master's thesis
Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj

Došen, Kristian
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Croatian Politics

Cite this document

Došen, K. (2016). Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen, K. (2016). 'Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 22 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Došen K. Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2020 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

K. Došen, "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636

Islandora Bookmark - Please login to use this feature