Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti Odsjek za hrvatsku politiku
Citirajte ovaj rad
Došen, K. (2016). Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen, Kristian. "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen, K. (2016). 'Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
Došen K. Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636
K. Došen, "Semiotička analiza televizijskih spotova HDZ-a na parlamentarnim izborima 2007., 2011. i 2015. godine u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:411636