No public access
master's thesis
The positioning of public relations departments in the Croatian corporate sector - strategic or operational function?

Nina Miholić (2016)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Miholić, N. (2016). Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija? (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić, Nina. "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić, Nina. "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić, N. (2016). 'Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić N. Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija? [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

N. Miholić, "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982