University of Zagreb The Faculty of Political Science Department of Journalism and Media Production
Cite this document
Miholić, N. (2016). Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija? (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982
Miholić, Nina. "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982
Miholić, Nina. "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982
Miholić, N. (2016). 'Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 10 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982
Miholić N. Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija? [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2016 [cited 2024 September 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982
N. Miholić, "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982