prikaz prve stranice dokumenta Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?
Rad nije dostupan
diplomski rad
Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?

Miholić, Nina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Citirajte ovaj rad

Miholić, N. (2016). Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija? (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić, Nina. "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić, Nina. "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić, N. (2016). 'Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Miholić N. Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija? [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 15.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

N. Miholić, "Pozicioniranje odjela odnosa s javnošću u hrvatskom korporativnom sektoru - strateška ili operativna funkcija?", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:070982

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.