No public access
master's thesis
The concept of a country origin and the role of the country image in marketing products to overseas markets

Martina Orač Vuković (2017)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Cite this document...

Orač Vuković, M. (2017). Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, M. (2017). 'Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 23 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković M. Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2019 August 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

M. Orač Vuković, "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936