prikaz prve stranice dokumenta Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta
Rad nije dostupan
diplomski rad
Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta

Orač Vuković, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Citirajte ovaj rad

Orač Vuković, M. (2017). Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, M. (2017). 'Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 19.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković M. Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 19.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

M. Orač Vuković, "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.