master's thesis
The Role of Social Media in the Communication of Media Concerns in Croatia

Petra Martinić (2017)
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production
Cite this document...

Martinić, P. (2017). Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra. "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra. "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, P. (2017). 'Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 24 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić P. Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2019 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

P. Martinić, "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164