diplomski rad
Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj

Petra Martinić (2017)
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju
Citirajte ovaj rad...

Martinić, P. (2017). Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra. "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, Petra. "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić, P. (2017). 'Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

Martinić P. Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164

P. Martinić, "Uloga društvenih medija u komuniciranju medijskih koncerna u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:945164