prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber

Rus, Corrina
University of Zagreb
The Faculty of Political Science
Department of Journalism and Media Production

Cite this document

Rus, C. (2017). Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus, Corrina. "Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus, Corrina. "Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus, C. (2017). 'Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus C. Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

C. Rus, "Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Islandora Bookmark - Please login to use this feature