prikaz prve stranice dokumenta Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber

Rus, Corrina
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Citirajte ovaj rad

Rus, C. (2017). Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus, Corrina. "Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus, Corrina. "Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus, C. (2017). 'Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Rus C. Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

C. Rus, "Uloga organizacijske kulture u korporativnom komuniciranju na primjeru tvrtki Lush, Bio&Bio i Uber", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:927202

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.