prikaz prve stranice dokumenta Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram
No public access
master's thesis
Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram

Dovijanić, Nataša
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Dovijanić, N. (2018). Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, Nataša. "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, Nataša. "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić, N. (2018). 'Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 22 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Dovijanić N. Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2018 [cited 2020 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

N. Dovijanić, "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586

Islandora Bookmark - Please login to use this feature