Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Dovijanić, N. (2018). Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586
Dovijanić, Nataša. "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586
Dovijanić, Nataša. "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586
Dovijanić, N. (2018). 'Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586
Dovijanić N. Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586
N. Dovijanić, "Učestalost native oglašavanja kod najpopularnijih blogera na primjeru društvene mreže Instagram", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:274586