prikaz prve stranice dokumenta Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta
No public access
master's thesis
Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta

Orač Vuković, Martina
University of Zagreb
The Faculty of Political Science

Cite this document

Orač Vuković, M. (2017). Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, Martina. "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta." Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković, M. (2017). 'Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta', Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Orač Vuković M. Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, The Faculty of Political Science; 2017 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

M. Orač Vuković, "Koncept zemlje podrijetla i uloga imidža država u plasiranju proizvoda na inozemna tržišta", Master's thesis, University of Zagreb, The Faculty of Political Science, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:251936

Please login to the repository to save this object to your list.