Sveučilište u Zagrebu Fakultet političkih znanosti
Citirajte ovaj rad
Vojvodić, M. (2023). Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795
Vojvodić, Matija. "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795
Vojvodić, Matija. "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795
Vojvodić, M. (2023). 'Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795
Vojvodić M. Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795
M. Vojvodić, "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji na primjeru Olivera Dragojevića", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:625795