prikaz prve stranice dokumenta Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu
Rad nije dostupan
diplomski rad
Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu

Švraka, Senka
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za strateško komuniciranje

Citirajte ovaj rad

Švraka, S. (2019). Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, Senka. "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, Senka. "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka, S. (2019). 'Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Švraka S. Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

S. Švraka, "Povezanost vizualnog identiteta hrvatskih brendova čokolade i udjela na tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:817178

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.